מטבחים חולון

רוצה להזמין פגישה לתכנון מחודש של המטבח? מחפשים להעצים את לב הבית?

גם אם המטבח קטן, יש לנו המון רעיונות למטבח קטן

מי אומר שזה לא יכול להיות אדיר?

שטח מינימלי לא אומר שצריך להסתפק במטבח קודר. אתם עשויים לחשוב שהמטבח הקטן שלכם הוא הבעיה, אולם הבעיה האמיתית אינה ניצול השטח שיש לכם. על ידי קבלת החלטות חכמות בנוגע לפריסת המטבח, מכשירי החשמל ואפשרויות האחסון שלך – כבר לא תפחד מאותן מילים איומות: מה לארוחת ערב?

בעזרת הטיפים, הטריקים והמוצרים החדשניים שלנו תוכלו ליצור אשליה של מרחב ולקבל חופש להיות יצירתיים במטבח. יכול להיות שיש אפילו מקום חגיגי. לא? אוקיי, אולי קצת נסחפנו …

התייעל כדי “להערים על המוח”

בחרו עיצוב מטבח עם קווים חלקים וגימור מבריק, כמו למשל כל המטבחים שלנו .

משטחים רעיוניים עוזרים ליצור רושם של מרחב ומאפשרים לנוע בחופשיות רבה יותר במטבח. לקבלת מקום רב יותר, בחר ארונות ללא ידית, או כאלו הכוללים ידיות משולבות, כמו כל הארונות שלנו . לא רק שהם נראים אלגנטיים ומסוגננים, הם גם ימנעו מכם לדפוק את עצמכם על ידיות או זיזים. עיין בכל המטבחים המותאמים שלנו לשטח קטן יחסית.

הכל בעיצוב

אם השטח שלך מוגבל, חשוב לקחת בחשבון את הפריסה והעיצוב של המטבח שלך. בר ארוחת בוקר או אי קטן עשוי ארונות בסיס עם סיבוב מהווה אלטרנטיבה טובה לשולחן אוכל.

הוסיפו כמה כסאות בר הניתנים להזזה והנה, יש לכם איפה לאכול עם המשפחה.

למטבח קטן אנו ממליצים על פריסת מטבח מייטבית.

גלה מידע נוסף על פריסות מטבח על ידי קריאת המאמר שלנו: מציאת המטבח המושלם המתאים לצורת החדר שלך . אל תשכח להשתמש בתיאוריה של “משולש העבודה” בעת תכנון המטבח שלך – המקרר, התנור והכיור שלך צריכים להיות מקובצים יחד לגישה נוחה ובטוחה לשימוש ללא הפרעה וצפיפות יתר.

חסוך מקום בכיור בודד

כיור אחד מאפשרים מקום רב יותר על משטח העבודה. כיורי החלל החכמים המשוכללים שלנו הם אידיאליים ליצירת אזור עבודה חסכוני.