מטבחים חדרה

רוצה להזמין פגישה לתכנון מטבח החלומות?

אל תשכח לרשום לנו כל שאלה שיש לך.

זכור שאנחנו תמיד רק שיחת טלפון מהירה או ביקור משם אם אתה רוצה לשאול אותנו משהו על עיצוב המטבח שלך. אנחנו מחכים לשיחות שלכם, מחכים לשאלות שלכם.

פגישות תכנון המטבח בחנות שלנו הן הדרך הטובה ביותר עבורנו לעזור לכם ליצור את המטבח החלומי שלכם – פשוט הזמינו פגישה – מהירה וקלה. נעימה ומלאת תוכן וידע.

למה לצפות: עיצוב תלת ממדי של המטבח החדש שלכם אותו תוכלו לעצב מחדש ולשכלל בבית בעזרת כלי העיצוב שלנו

הצעת מחיר שלמה עם פירוט מחירים, המותאם בהתאם לתקציבכם הזדמנות לדון ולהגיש בקשה למוצרי הכספים שלנו (עיין בדף השירותים הפיננסיים שלנו לפרטים נוספים)

מה להביא:

  1. מידות המטבח שלך – כולל הכל, ארונות, חלונות, שיש, דלתות ועוד ועוד.
  2. כמה סקיצות ותמונות גסות של פריסת המטבח שלך
  3. הדרישות החיוניות שלך (ידידותיות לילדים או לחיות מחמד, בישול, אירוח אורחים וכו ‘)
  4. רעיון לתקציב שלך
  5. תמונות של כל דבר שמעורר בך השראה – בין אם נקרע ממגזין, מודפס או בטלפון שלך. אנו רוצים להבין איך אתה רוצה שהמטבח שלך ייראה וירגיש. לקבלת השראה נוספת, עיין במדריכי טרנד המטבחים שלנו בפינטרסט
  6. דוגמאות של אריחים, גזרי בדים או טפטים שאהבתם או אולי תרצו להשתמש בהם.
  7. דוגמאות מפינטרסט, מאתרים או מכל מקום אחר.

מטבחים בצורת L או ר’

מה הם?

בדומה לבן דודו בצורת U, המטבח בצורת L הוא פריסה פופולרית מאוד, הכוללת שתי שורות מאונכות של ארונות ומשטחי עבודה, בצורת האות ‘L’. אתה יכול להריץ את הארונות שלך על שני קירות – או ליצור ‘אי’ של בר ארוחת הבוקר על ידי כך שהקיר הקצר יותר ייצא מחוץ לקירות המטבח.

מטבחים בצורת L או ר’ מאד פופולרים בישראל ובחדרה. הם מאפשרים הזדמנויות יצירתיות הרבה יותר לחיסכון במקום ולעיצוב יצירתי וייחודי. אחסון פנימי הוא עכשיו החבר הכי טוב שלך, כמו למשל מגירות פנימיות נסתרות.