מטבחים בני ברק

ארונות בסיס למטבח

ארונות הבסיס שלנו הם בעומק 57 ס”מ כדי לספק אחסון נהדר והם זמינים בשני גבהים – 36 ו -72 ס”מ (לא כולל רגליים). הם זמינים גם במגוון רחב של רוחבים ויחידות הפינה שלנו מגיעות בשתי אפשרויות – עיוור או בצורת L כדי להתאים לדרישות המטבח השונות. מתאימים לשימוש עם מגירות סטנדרטיות או פנימיות, תוכלו לבחור אם אתם רוצים שחזיתות המגירות יהיו חשופות או מוסתרות מאחורי דלת ארון. בכל הנוגע להתקנה, המתקינים שלנו מקלים על ההרכבה.

ארונות קיר למטבח

ארונות הקיר שלנו זמינים ב -3 גבהים – 36, 72 או 90 ס”מ ויכולים לשמש כארון בסיס צר אם אתה משתמש ברגלי ארון המעניק לך את הגמישות למקסם את הארון בחללים צרים, קטנים או מביכים. קל לרמתם עם סוגריים לתליית הקיר המתכווננים ומגיעים בשלוש אפשרויות פינתיות – עיוורות, בצורת L או בזווית לבחירתכם.

מטבחים אצל חברת מטבחים מוכרת- נותן לכם ראש שקט והבטחה לעיצוב בלתי נשכח

כיורי מטבח למטבח שלכם

קנו במבחר הגדול של כיורי המטבח שלנו ומצאו את העיצוב האידיאלי להשלמת החלל שלכם. בין אם אתם מעדכנים את כל המטבח שלכם או רק מחליפים כיור ישן, יש לנו מבחר גדול של סגנונות, חומרים וגימורים. בחירת הצורה והגודל הנכונים היא חשובה.

יש לנו שפע של אפשרויות, החל מקערות רחבות במיוחד ועד לעיצוב כיור קומפקטי אשר מושלמים למטבחים קטנים יותר.

כיורי נירוסטה

נירוסטה היא אפשרות מעשית, עמידה וקלה לתחזוקה לכיור שלך

כיורי שרף

כיורי שרף קלים מעשה ידי אדם, מציעים עמידות גבוהה בפני בלאי היומיום

כיורים קרמיים

כיורי קרמיקה בעבודת יד עמידים בפני כתמים וקלים לניקוי

כיורי נירוסטה מפשתן

כיורי נירוסטה בגימור פשתן עמיד בפני שריטות כיורי זכוכית קשוחים מסגרת זכוכית משוריינת מהממת וקערת נירוסטה משובצת

כיורי קוורץ מרוכבים

קוורץ אמיתי נותן עמידות בפני שריטות וטמפרטורות גבוהות

ברזי מטבח

אנו מבינים כי ברז למטבח הוא תוספת חיונית לחלל המטבח שלך. המבחר העצום שלנו של ברזי כיור למטבח כולל את הדגמים האחרונים באיכות הגבוהה ביותר של המותגים המובילים