מטבחים אשקלון

נצלו את שטח המגירות במטבח שלכם בצורה הטובה ביותר

מגירות עוזרות למקסם את כמות השטח השימושית ולהקל על הפרדת פריטים עם מפרידים. השקעה במגירות נוספות ברמת בסיס יכולה להפחית את הכמות שאתה צריך להתכופף כדי להגיע לדברים בחלק האחורי של הארון. בנוסף, זה יכול להפחית את כמות ארונות הקיר הדרושים לך, בעוד שמגירות הארכה מלאות נותנות סקירה קלה יותר על פריטים מטורפים כמו כלים או מיכלי פלסטיק.

השתמש במרחב הפינתי במטבח

לכל מטבח יש פינות – והן יכולות להיות אחד הדברים המסובכים ביותר לשימוש בחדר שבו רוצים גישה נוחה לכל דבר. עם זאת, יש פוטנציאל אחסון רב בכל פינה במטבח שלך אם אתה משתמש בהם נכון. במונחי עיצוב מטבחים ישנם שני סוגים של פינות; פינות בצורת L ופינות עיוורות.

פינות בצורת L

ניתן להשתמש בפינות בצורת L בארון בסיס או ארון קיר ומאפשרים גישה מלאה לתכולת הארון. עמוד פינתי מתחבר לדלת עם צירים של 170 °, כך שניתן יהיה לפתוח אותם באופן נרחב. בפינה בצורת L על ארון בסיס, אתה יכול להשתמש בקרוסלת הפינה שלנו כדי לסייע בארגון החלל, ליצור אחסון נוסף ולהקל על הגישה לכל דבר על ידי סיבוב המדפים פשוט.

מדריך לרכישת ארונות מטבח ואחסון

פתרונות אחסון וארונות חכמים למקסם את שטח המטבח שלך. מטבחים באשקלון שלכם

תשכחו מגודל המטבח שלכם – אחסון הוא תמיד בעיה. בין אם יש לכם מטבח קומפקטי או מטבח משפחתי גדול, קשה לארגן את כל פריטי המטבח שלכם. לעיתים קרובות יש פינות שקשה להגיע אליהן, היושבות ריקות ואינן בשימוש, בעוד שהחלל שאליו אתה יכול לגשת צפוף ומבולגן. וכשהחדר הזה הוא לב הבית עבור רבים מאתנו, השימוש המרבי בכל פיסת שטח הוא אתגר אמתי.

תן לנו לדבר איתך על טווחי הארונות והאחסון הפנימיים השונים שלנו ונראה לך כיצד כל אחד מהם יכול לעזור באמת להפיק את המרב מהשטח שיש לך. פנה אלינו בכל הקשור אל המטבח שלך. נשמח לסייע לך להתאים את המטבח.