מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית

כאשר אתם מתכננים מטבחים אתם צריכים לחשוב איך המטבח ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. עיצוב ותכנון המטבח זהו החלק החשוב ביותר בעיצוב מטבח שלעצמו. ולכן חשוב לציין כי חייבים להתעסק במספר רב של אלמנטים. 

חשוב מאד שתתחילו עם התמונה הגדולה עליכם להסתכל על החלל הגדול שיש לכם בבית החלל שבו המטבח ימוקם לבסוף.

יש לדאוג היכן ימוקמו אלמנטים שונים כמו דלתות וחלונות ואיך מטבחים הם כחלק מחדרי הבית בהשוואה לחדרים שונים בבית.

אחד האלמנטים החשובים מאד הם החומרים שהמרכיבים מטבחים. קיימים מגון רחב של חומרים שמהם מרכיבים את המטבחים ולא כל חומר מתאים לכל מטבח ולכן עליכם לחשוב היטב לראות את החסרונות והיתרונות של כל חומר אך בעיקר עליכם לחשוב על כך שהחומר יתאים לדלתות, חזיתות הארונות, צבע השיש ועוד מגוון רחב של אלמנטים במטבח ההופכים אותו למושלם. במאמר זה נתמקד בחומרים המרכיבים את חזיתות הארונות המטבח בעיקר.

חזיתות הארונות 

כאשר מסתכלים על חזיתות הארונות ניתן לראות כי העיצוב הינו ייחודי במיוחד אם בעבר החזיתות הארונות היו  יותר כשני סנטימטר הם  דקות החומרים שמהם עושים אותם יחד עם זאת לא מתפשרים על העמידות והיופי שלהם. מצד שני דלתות אלו הצריכו מוצרי פרזול ייחודיים שלא היו קיימים בעבר. ניתן לראות כי קיימים מגוון רחב של רחב של  סוגי פרזול אשר משווים לדלתות מראה יוקרתי בגלל הדקיקות של החומרים ולכן אין צורך בידיות כמו בעבר.

חזיתות חיפויי דלתות ומגירות 

בבחירת החומרים יש לחשוב על  האווירה שאתם רוצים ליצור במטבחים בראש העין  אם אתם מעוניינים במטבחים שהם בעלי מרקם חלק יתאים הציפוי החדש פורמייקה בעלת מרקם חלק במיוחד. 

בחירת הגוון של הארונות נעשית  בשלב עיצוב במטבחים הגוונים המקובלים כיום הם שחור כחול אפור גרניט .קיימים גם חיפויים מתכתיים שמשווים להם מראה של נירוסטה כסף ועוד. ניתן לראות כי העובי של החיפויים הוא לא עבה יש חיפויים שהם 4 מ”מ בלבד ויש של 8 מ”מ

מוצרים משלימים שמיועדים למטבח דקיק 

המגמה השולטת היא מגמת הדקיקות ולכן גם יצרניות המוצרים המשלימים כמו שיש מתאימים את המוצרים שלהם לעניין הזה. והן מייצרות מוצרים דקיקים יחסית ב 12 מ”מ במקם 2 ס”מ שהיו נהוגים עד כה. בכך  הן מתאימות היטב לחזיתות הדקיקות של הדור החדש במטבחים.