מטבחים כפר סבא

אנו מתכננים, מייצרים ומתקינים שולחנות למטבחים חדשים וקיימים.

משטח שולחן חדש יכול לשנות לחלוטין את המראה והתחושה של המטבח וזו הסיבה שהחלפת שולחן העבודה הייתה שיטה כה פופולרית להוספת ערך, וליצירת יצירת מופת מדהימה למראה בביתכם.

המחירים למשטח שולחן חדש יכולים לנוע בטווח מחירים משתנה, תלוי בגודל, בחומר ובעבודות המותאמות אישית הנדרשות לייצור המשטח.

משטחי פורמייקה הם בדרך כלל האופציה הכי פחות יקרה, ואחריה משטחי אבן מהונדסים.

משטחי גרניט ועץ כוללים בדרך כלל את מירב העבודה, ולכן עלות ייצור גבוהה יותר

אנו עובדים עם כל סוגי שולחנות המטבח החל מ: שולחנות שולחן למינציה פורמייקה שולחנות אבן מהונדסים שולחנות גרניט משטחי עץ.

שולחנות פורמייקה למטבח

פורמייקה הוא מותג של חומרים מרוכבים המיוצרים על ידי קבוצת פורמייקה שבסיסה בניו זילנד. החומר הומצא בשנת 1912, ומיוצר למגוון יישומים כיום. בשימוש נפוץ, המילה פורמייקה מתייחסת למוצר הקלאסי של החברה, למינציה פלסטית עמידה בחום,

שולחנות אבן מהונדסים למטבח

אבן מהונדסת היא חומר מרוכב העשוי אבן כתושה המחוברת על ידי דבק, (לרוב שרף פולימרי, עם כמה גרסאות חדשות יותר המשתמשות בתערובת מלט). שתי האבנים הנפוצות המשמשות לייצור מוצרים אלה הן שיש וקוורץ.

 אבן גרניט למטבח

גרניט (המכונה גם אבן מימד) הוא אבן טבעית או סלע שנבחרו וגמרו (כלומר, גזמו, נחתכו, נקדחו, נטחנו, או אחרים) לגדלים או צורות ספציפיים. הצבע, המרקם והדפוס וגימור פני השטח של האבן הם גם דרישות נורמליות. קריטריון בחירה חשוב נוסף הוא עמידות: מדד הזמן ליכולתה של אבן המימד להחזיק מעמד ולשמור על מאפייניו החיוניים והייחודיים של חוזק, עמידות בפני ריקבון ומראה.

משטחי עץ למטבח

על ידי למינציה של מספר חתיכות עץ קטנות יותר, מיוצר חלק מבני גדול וחזק, ומבנים קטנים יותר. אנשים רבים משתמשים בעץ מלא במטבח שלהם, כשולחן או שולחן עבודה מוצק ועמיד. אך השימושים בעץ יפה אינם מוגבלים למשטחי המטבח. ככל שאנשים רבים יותר מגלים את הפתרון הטבעי הידידותי לסביבה, משתמשים בעץ מלא בכל רחבי הבית.