מטבחים איטלקיים – LOUNGE, NOUVI, PRIGER

PRIGERO

PRIGERO הוא מטבח המתאים לאנשים אשר אוהבים לבלות במטבח ואוהבים לעשות זאת בקלאסה. זהו מטבח מדגם מודרני, המאופיין בקווים נקיים והוא משתלב בצורה מושלמת במטבחים פתוחים. הזרימה הנוצרת תודות לתשומת לב לפרטים הקטנים, הופכת את המטבח למקום שכיף להיכנס אליו, לשבת בו והוא הופך למקום בילוי עבור כל המשפחה.

כששמים במטבח את המפרט הנכון

כאשר שמים במטבח את הפרטים המדויקים שצריכים להיות בו, PRIGERO הוא התוצאה. אפשר לראות את הניקיון שלו, את הדיוק וכי אין בו שום דבר מדויק. לכן, הוא מתאים לאנשים מסודרים, שרוצים ליהנות מהחיים שלהם ברוגע ונינוחות ומתאים למטבחים פתוחים אשר משתלבים באופן נפלא עם החלל הפתוח בלי להעמיס עליו אלא דווקא להוסיף לו. המראה הנקי, הקווים המוקפדים, הם אילו שכדאי שיהיו בביתך ובייחוד אם חייך עמוסים, לחוצים וחשוב לך שתהיה לך פינה של רוגע ליהנות ממנה מדי יום. 

שאלה של אור

המטבח הפתוח נותן מקום לאור. שילוב של צבעים כהים ובהירים מדגיש את החלל הבהיר והזרימה הופכת את המקום לשמח. גם פתרונות האחסון נותנים מענה לאוהבי המטבח והניקיון ובאפשרותך לבחור בין חללים סגורים שבהם יכולים להיות אפילו מכשירי החשמל – לבין חללים פתוחים המתאימים לאוהבי הבישול ובהם יכולים להיות ספרי בישול, מכשירים שונים וכל דבר אחר העולה על הדעת.

מטבח איטלקי LOUNGE

NOUVI

הקווים הייחודיים של מטבח NOUVI יכניסו אל המטבח שלך תחכום ואמרה עיצובית ברורה. המגע האיטלקי, הבא לידיי ביטוי בעיצוב של מטבח זה, יוצר מראה שלא נראה בכל בית. אם עיצוב מתוחכם, אך קלאסי ששומר על ניקיון וקווים מדויקים מדבר אלייך, מצאת את מטבח המושלם שילווה אותך לאורך שנים.

מפגש של עיצוב, נוחות ואיכות

מטבח NOUVI מפגיש בין עיצוב, נוחות ואיכות. העיצוב האיטלקי המוקפד בא לידי ביטוי בתחכום ובשילוב נכון בין חללים סגורים מעוצבים עם דלתות בחיתוכים מדויקים. הנוחות באה לידי ביטוי בבחירה נכונה של חללים, סגורים ופתוחים ושילוב אידאלי בין השניים שיאפשר לך ליהנות מכל רגע במטבח שלך. האיכות היא של חברת G&F האיטלקית שאינה מתפשרת על החומרים או על טכניקת העבודה.

המטבח שלך צריך להיות איכותי

ברגע שיש לך צורך להזמין מטבח חדש, לבית שרק נבנה או בתהליך שיפוץ, האיכות היא אינה משהו שיש להתפשר עליו. האיכות היא זו שתקבע כמה זמן המטבח ילווה אותך כפי שהוא והיא זו שתקבע כמה נוח יהיה לך לעבוד ולבלות במתחם המרכזי בביתך. בבית שלך אין כל סיבה להתפשר וכל מטבחי G&F המיובאים לישראל באופן בלעדי על ידי לה קאסה הם מטבחי איכות מהם אפשר ליהנות לאורך שנים רבות.

הדרך שלנו לעצב את המטבח שלך

NOUVI הוא מטבח מדגם מתוחכם המתאים לאנשים שמעריכים עיצוב ורוצים ליהנות ממטבח שנוח לעבוד בו. חברת לה קאסה מאפשרת לך ליהנות רק ממטבחים איכותיים אך בהתאמה אישית. בתהליך בחירת המטבח יהיה עלייך לבחון את דגמי המטבחים השונים, לספר לנו מה חשוב לך שיהיה במטבח שלך ולאחר מכן אנו נוכל להציג לפנייך את העיצוב למטבח שלך. לפרטים נוספים וקביעת פגישה, זה הזמן להתקשר.

מטבח איטלקי NOUVI

LOUNGE

מטבח ה-LOUNGE מביא אלייך למטבח פרקטיות מפתיעה. העיצוב המרשים אינו בא, אפילו לא בפרט אחד, על חשבון הנוחות שלך. עם ידיות מוסתרות צדדיות, פתרונות אחסון פנימיים מושלמים, המרחב שלך יהיה הרבה יותר גדול מהמטבח עצמו. על ה-LOUNGE אפשר להגיד שהוא פורץ גבולות וכל זה בעיצוב מודרני וגימור מושלם.

המטבח שיהיה לך כיף להיכנס אליו

המטבח הוא אחד החדרים הפעילים בבית. כל בני המשפחה, ולא פעם גם האורחים, נכנסים אליו. בין אם לצורך בישול ארוך, אפייה משותפת או כניסה רגעית בלבד. זהו חלל שוקק חיים וה-LOUNGE מאפשר לו להיות כזה. אם ניקיון במטבח מושך אותך אך גם חשוב לך ליהנות מחלל המנוצל היטב שאפשר להביע בו את התשוקה לאוכל, זה בדיוק המטבח עבורך.

מבט פנימה

אחד הדברים המאפיינים את מטבח ה-LOUNGE הוא היכולת שלו להשתלב באופן נפלא גם בחלל פתוח. אם העיצוב האהוב עלייך הוא של חלל רחב ומטבח המשתלב עם שאר חלקי הבית, זוהי הבחירה שתגרום לך להנאה. את ההפרדה בין החללים אפשר לעשות דרך פתרונות עיצוביים שונים כמו בר באמצע המטבח, שילוב ארונות ועוד שלל פתרונות והמרחב כולו פתוח ונותן לאור לזרום בתוכו וממנו. 

האיכות מעל הכל

דרך מבט בפרטים הקטנים, בדיוק של כל חיתוך, בבחירה להציג את אזורי פתיחת הארונות בצדדים ולקבל ארונות מעוצבים, אפשר להבין כי מטבח LOUNGE מביא עמו איכות, אשר תלווה אותך למשך שנים ארוכות ותעניק לך שעות רבות של הנאה וידיעה שזהו החלל שכיף לכל בני המשפחה לבלות בו.

 

 

נשמח לעמוד לרשותך

לה קאסה מביאה אלייך רק מטבחים איכותיים ומבטיחה שירות אישי ומהיר. זה הזמן שלך ליצור עמנו קשר, לבחור את המטבח האהוב עלייך ולהתאימו יחד אתנו לביתך.