דלתות פנים יהוד-מונסון

היכנס למעצב הפנים הפנימי שלך ומצא טיפים ורעיונות לקישוט שיעניקו לך השראה לדלתות ביתך.

 

בין אם מדובר בדלת פנים אחת או בדלתות של בית שלם, אנחנו כאן כדי להמליץ ​​על הדלת המושלמת לפרויקט שלך. סגנונות הדלת הפנימית הליבה המלאה שלנו בנויים עם סגסונות ומסילות מעץ מלא, המעניקים לו כוח ותמיכה לרושם מתמשך. הדלתות שלנו יכולות להשלים כל סגנון אדריכלי, החל מסורתי ועד עכשווי וכל מה שביניהם

מצא ייעוץ בסגנון, טיפים לשיפור הבית ועוד לסלון, לחדר האוכל ולכל חלל שביניהם.

חקור את אוסף המדריכים שלנו כדי לקבל טיפים של מומחים, הדרכה ועוד בכל נושא דלתות הבית.

מחפשים השראה לדלתות פנים?

צריך קצת השראה? אוסף הרעיונות שלנו לחדרים נועד לתת לכם את החזון הדרוש לכם בכדי ליצור את החלל המושלם שלכם! עץ מותאם אישית כל הדלתות הפנימיות? דלתות זכוכית? שילובים?

אנחנו נלהבים לעשות את החלק שלנו כדי להפוך את החיים לטובים יותר. אנו מספקים סחורה איכותית, ערך רב ושירות לקוחות יוצא דופן. אנו מחברים אנשים עם דלתות ושירותים בדרכים חדשות ובלתי צפויות. אנו עושים את חלקנו בכדי ליצור בתי חלומות לכולם במחירים ששווים לכל כיס ועם דלתות שגורמות לכולם להיכנס לביתכם ברגל ימין.

אוסף דלתות הפנים שלנו לפרויקט שלך כולל:

  1. דלתות פאנל
  2. דלתות אסם
  3. דלתות פנים צרפתיות
  4. דלתות פנים עכשוויות
  5. דלתות לוח מוגבהות
  6. דלתות חרוז אוובולו שטוחות
  7. דלתות פנים HD
  8. דלתות יצוקות
  9. דלתות בשילוב זכוכית

הדלתות שלנו מתאימות למגוון חדרים במגוון סגנונות.

צור עיצובים חלקים ומודרניים לכל חדר או הציף את הסלון האהוב עליך באור טבעי באמצעות אוסף הדלתות הצרפתיות הפנימיות למכירה.

המבחר הגדול של וריאציות הזכוכית בדלתות הצרפתיות הסטנדרטיות שלנו מביא סגנון ואלגנטיות לכל פרויקט ביתי או בניין. דלתות צרפתיות הן באופן מסורתי זוג דלתות הכוללות לוחות של משטחי זכוכית המשתרעים על פני רוב אורך הדלת. עם זאת, דלתות צרפתיות מודרניות מקורות עשויות להגיע עם זכוכית חלבית, חלונות זכוכית קטנים או אפילו משטחי זכוכית דקורטיביים.