מטבחים תל אביב

מדריך לקניית מטבחים בתל אביב

לאחר שקניתם את המטבח האהוב שלכם, אחרי שבחרתם את הארונות, השיש והכיורים, הגיעתם לרגע המכריע.

עכשיו הגיע השלב המרגש ביותר: התקנת המטבח החלומי שלכם. בין אם יש לך איש מקצוע בתחום הסחר שכבר מנהל את הפרויקט שלך, ברצונך להשתמש בשירות ההתאמה שלנו, ובין אם רק תרצה את עזרתנו במציאת איש מקצוע מקומי – אתה יכול להיות סמוך ובטוח שנעבוד איתך לאורך כל הדרך כדי למצוא הפיתרון המושלם.

הצעת הפרימיום שלנו, חבילת התקנת הזהב, היא החבילה המלאה וכוללת חיבורי גז וחשמל. החבילה שלנו כוללת גם ביקורים לאחר ההתקנה וגם קשרי אינסטלציה.  כמובן שההתקנה כוללת גם הסרת מטבח קיים ומיחזור פסולת, סקר טכני של המתקין מראש; התאמה: יחידות, חזיתות, פנלים, דקים ומכשירים, התאמה של משטחי עבודה, מפרקים, כיריים וחתכים לכיור, התאמה של כיור וברזים, מחליפים מהירים, בדיקת בית לאחר ההתקנה על ידי מעצב אדריכלי, חיבורי אינסטלציה: כיורים, ברזים ומכשירי חשמל, חיבורי חשמל, עבודות חשמל ואישור של פעילותו, כך גם עם מכשירי גז: ניתוק, התקנה מחדש ואישור עבודה.

בואו לקבל השראה ולראות את טווחי המטבח שלנו המוצגים בתצוגות מלאות ההשראה שלנו בתל אביב.

אנו מחזיקים מגוון סגנונות המתאימים לכל בית.

מטבחים צריכים להיות מעוצבים היטב, גמישים ויעילים כדי להפוך את הפעילות היומיומית לפשוטה ככל האפשר. עמיתינו בחנות יעזרו לכם לעצב מטבח שיכול באמת להיות לב הבית שלכם. מגוון המטבחים הנפלא שלנו זמין להזמנה מקוונת או לקנות בחנות כדי לקחת אותם ולהתאים לבחירת שירות העיצוב וההתקנה שלך.

אנו יכולים לעזור בהתקנת המטבח שלך או במטבח כולל ארונות עבורך. יש לנו מתקינים מוסמכים שהתקינו מאות מטבחים זמינים, שיעזרו לכם להפיק את המרב מהמטבח החדש שלכם.

מומחה מטבחים מנוסה בתל אביב

חברתנו ממליצה להשתמש בנגר מוסמך בכדי להרכיב ולהתקין את הארונות לקבלת תוצאת הגימור הטובה ביותר שניתן להשיג רק בעזרת מומחה מטבחים מנוסה. כזה שיספק לכם פתרון בעיות לתרחישים קשים ושינוי ארונות בבית המלאכה שלנו, לפי צרכי מטבחכם.