מטבחים בת ים

מדריך לקניית כיור מטבח

כיורים מעשיים ומסוגננים להשלמת המטבח שלכם

כיורים רואים יותר משיעורם ההוגן במטבח עמוס. אז כדאי לעשות את המחקר שלך כדי לדעת אילו אפשרויות קיימות ואילו אפשרויות יעבדו הכי טוב לצרכים שלך. בבחירת הכיור שלך, התחל על ידי בחינת הדברים הבאים:

האם הכיור נקנה כחלק מפרויקט מטבח שלם, או סתם כדי להחליף כיור הנוכחי?

אם אתה מחליף את הכיור שלך, תצטרך לשקול את גודל החיתוך הקיים כדי לוודא שהכיור החדש שלך מתאים

אם אתה קונה כיור כחלק ממטבח חדש לגמרי, תצטרך לקחת בחשבון את גודל המטבח ולשם מה תשתמש בכיור בעת קביעת גודל הכיור שלך. אם אתה משתמש לעתים קרובות בתבניות גדולות או במגשי אפייה, כדאי יהיה לקבל כיור עם קערה רחבה או עמוקה במיוחד – או אפילו קערה 1½ / כפולה.

אין לכם מדיח כלים במטבח?

אם אין לכם מדיח כלים במטבח, דאגו לקבל כיור עם ניקוז מובנה, כך שיהיה לכם מספיק מקום לאפשר לפריטים להתייבש לאחר שטיפתם ביד.

מאיזה חומר?

לבסוף, תצטרך להחליט מאיזה חומר אתה רוצה שיוצר הכיור שלך. לכל חומר יתרונות משלו וכן עלות. הזמנו אותם כאן בערך מהכי פחות מהיקרים ביותר:

כיור מטבח מפלדת אל – חלד:

כיורי נירוסטה קלים, דקים אך עם זאת עמידים, מציעים תמורה טובה למחיר. תיאום עם ברז המטבח ומכשירי החשמל שלך כדי ליצור מראה מסוגנן ומלוטש במטבח.

כיור מטבח מפשתן נירוסטה:

לכיורי נירוסטה מפשתן יש את כל היתרונות של כיורי נירוסטה, אך עם מיקרו-נקודה מרקם או משטח של חלת דבש סימני שחיקה כמו שריטות פחות נראים.

כיור מטבח מזכוכית:

כיורי הזכוכית הקשוחים שלנו משלבים מסגרת זכוכית עם קערת פלדה ליצירת עיצוב מסוגנן במחיר סביר.

כיור מטבח מקוורץ מורכב / גרניט:

כיורי קוורץ מרוכבים הם כמה מהכיורים המוצקים והחזקים ביותר הקיימים עם עמידות מעולה בפני חום ושריטות. שילוב של מבנה עמידות שלהם עם עיצוב מסוגנן, הם מציעים תמורה נהדרת למחיר ועמידות מעולה עבור אלה שמוכנים להשקיע במטבחים שלהם