מטבחים איטלקיים – Jay, Epoc, Andromeda

JAY

אם מטבח במראה קלאסי נקי ומודרני הוא מה שתמיד חלמת עליו, מטבח JAY הוא בדיוק עבורך. המטבח מאופיין בקווים ישרים, חלקים וידיות נסתרות אשר הופכות את המטבח ליחידה שלמה אחת. זהו מטבח פונקציונלי המתאים גם לחללים קטנים והוא מאפשר לך לנצל את החלל שלך בצורה המיטבית. שילוב בין ארונות סגורים למדפים פתוחים, מעניקים אווריריות במרחב ומאפשרים לך לנוע בנוחות מרבית.

פשטות זה כל הסוד

הסוד הגדול של מטבח JAY הוא הפשטות. מדובר על עיצוב שמביא עמו סטיילינג ברמה גבוהה ופונקציונליות לוגית. התוצאה היא דינמיות מושלמת במטבח, נוחות מקסימלית בזמן העבודה ומראה נקי ופתוח לאורך כל היום. אין זה משנה אם מתחשק לך להכין ארוחה גדולה מרובת מנות או אם מתחשק לך ליהנות רק מכוס קפה, יהיה לך נעים וכיף להיכנס אל המטבח.

היכולת להעריך את הפרטים הקטנים

אפשר להגיד כי מטבח JAY לא מביא איתו כל בשורה גרנדיוזית. להפך, הגאונות של המטבח נמצאת בפשטות שלו. ביכולת לדייק וביחסים הנכונים. בדיוק החומר, ביחסים הנכונים בין הארונות למגירות, בין האזורים הפתוחים לסגורים וכל אלה הם פרטים שעושים את ההבדל ומאפשרים לך ליהנות, פעם אחר פעם, מהחלל המושלם לאופי שלך.

מטבח לבן פתוח

EPOCA

שילוב בין הסגנון הקלאסי לסגנון הכפרי החמים מביא אלייך למטבח יופי של נוחות. המטבח שלך צריך להיות נעים לעין, מזמין וגם פרקטי, נקי ונוח לעבודה. בין אם כל מה שרצית הוא ליהנות משתייה קלה ובין אם זה הזמן להכין ארוחה גדולה, מצאת את המטבח המושלם.

עיצוב הוא כמו מתכון

עיצוב מטבחים הוא כמו מתכון משובח ואפשר לראות איך זה בא לידי ביטוי במטבח מדגם EPOCA. כאשר כל מרכיב נבחר בקפידה, התבשיל יוצא מושלם ומתקבלות אינספור מחמאות. כך גם בעיצוב המטבח, כאשר כל פריט מעוצב בתיאום מושלם לחלל וכל פרט יוצר קו נקי אשר מפרגן לחלל, התוצאה היא הנאה שחוזרת על עצמה יום אחר יום.

EPOCA מבית G&F האיטלקית

מטבח EPOCA מיובא באופן בלעדי על ידי חברת לה קאסה ומגיע אלייך מחברת G&F האיטלקית. החברה אשר מתמחה בתכנון ועיצוב מטבחים, עם השראה איטלקית חזקה ונכונות לדייק בפרטים, הגדולים והקטנים. ההחלטה כיצד לעצב ולבנות את המטבח שלך צריכה להכניס שיקולים של עיצוב ואיכות ולפנייך השילוב המושלם בין השניים.

איכות חסרת פשרות

תודות לעיצוב המוקפד והחומרים האיכותיים אין כל צורך לבחור בין עיצוב לאיכות אלא שניהם יחדיו ייכנסו אל ביתך. המטבח, הוא אזור מרכזי ופעיל בבית ועם מטבח EPOCA – אכן תהיה הצדקה לשהות המרובה בו, שלך ושל בני המשפחה.

לבחור באיכות לכל החיים

חברת לה קאסה מביאה אלייך מטבחים מעוצבים ואיכותיים אשר יסבו לך הנאה לאורך שנים רבות. הדיוק שבכל בחירה מכניס את העיצוב אך תשומת הלב, היחס האישי והמשפחתיות של לה קאסה, הופכים את תהליך בחירת המטבח, העיצוב והתאמתו לביתך, לחוויה מהנה. זה הזמן שלך לבחור באיכות וליצור קשר כדי שנוכל לתכנן אותו יחדיו.

ארונות עץ בצבע חום

ANDROMEDA

מטבח ANDROMEDA האיטלקי מכניס אלייך למטבח סטנדרט גבוה של איכות ועיצוב. המטבח מאופיין בקווים נקיים ונוחות עבודה מקסימלית.

קווים נקיים שמכניסים אור לחיים

מטבח ANDROMEDA מאופיין בקווים נקיים ומדויקים. הדיוק והמרחב הפתוח שנוצר בזכותו, מאפשר לאור להיכנס ולהיות חלק בלתי נפרד מהחלל, שמרגיש תודות לו גדול יותר. הפונקציונליות של ANDROMEDA באה לידי ביטוי בפרטים הקטנים, בעיצוב הארונות והמגירות, אשר יותאמו לדרישותייך ולגודל המטבח שלך.

להכניס לחיים הרמוניה

מצד אחד ייתכן שגם החיים שלך עמוסים ומצד שני הבית שלך צריך להיות המקום הנעים והמוגן שלך. חלק בלתי נפרד מהפעילות בבית היא הפעילות המתבצעת במטבח. בבישול, אפייה, ישיבה לשולחן וגם “סתם” הכנת קפה או אכילת חטיף קטן. החיים שלך צריכים הרמוניה, אזור שירגיע את העומס ויאפשר לך פשוט ליהנות מהמרחב. מטבח ANDROMEDA עושה בדיוק את זה.

ההנאה נמצאת בפרטים הקטנים

תודות לתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר מטבח ANDROMEDA הוא המטבח המושלם. כפי ששפים יודעים להעריך כל קמצוץ מלח ויודעים כי כל כפית סוכר יכולה לשנות את המתכון, כך אנו יודעים כי כל פרט, בחירה נכונה של הידית, קביעת גודל המגירה והארון, יכולים לשנות את החיים שלך במטבח. אנחנו יודעים שההנאה נמצאת בפרטים הקטנים ולכן אנו מביאים אלייך את מטבח ANDROMEDA האיטלקי.

אי נפתח בצבע עץ

חברת G&F האיטלקית

חברת G&F האיטלקית מיובאת לישראל באופן בלעדי על ידי מטבחי לה קאסה. החברה מביאה את העיצוב האיטלקי המושלם עם אהבה למטבח ודגש על איכות בכל פרט. החברה ידוע בדגמיה הייחודיים ובמקרה של מטבח JAY פורצת דרך דווקא בפשטות ובנוחות.

לה קאסה

חברת לה קאסה היא היבואנית הבלעדית של מטבחי G&F האיטלקיים. החברה מאפשרת לך ליהנות ממטבחי יוקרה ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר וכל זאת תוך קבלת שירות משפחתי, אדיב, איכותי ומהיר. המטבח שלך יוכל לשמש אותך ממש בקרוב, אך גם בעוד עשר שנים ויותר ובכל יום תהיה לך הנאה מהמרחב המושלם שלך. זה הזמן ליצור עמנו קשר, לקבוע פגישה ולהתחיל לתכנן את המרחב המושלם עבורך.

נשמח לעמוד לרשותך

המטבח שלך צריך לעמוד לרשותך לאורך שנים ולכן הבחירה באיכות היא הבחירה הטובה ביותר. זו הסיבה שהבאנו אלייך את הדגמים האיכותיים והמעוצבים של חברת G&F. כדי ליהנות מהמטבח המושלם עבורך, זה הזמן ליצור עמנו קשר.