מטבחים איטלקיים – LESMO, COLT, LINEA

LESMO COLT

מטבח LESMO COLT מתאפיין בקווים ישרים ובעיצוב נקי, מודרני ומפתיע – גם בפרטים הקטנים. מבט אחד במטבח זה מראה מיד את הייחודיות והמקוריות שלו, הבאות לידי ביטוי בחיתוכים שונים בארונות, מגוון צבעים ופתרונות נוחים ויצירתיים עבור האחסון. 

מטבח פתוח

מטבח LESMO COLT מתאים לאנשים אשר אוהבים את המטבח שלהם פתוח. הוא מושלם עבור בשלנים, אך לא רק. אנשים אשר רוצים לראות מה קורה אצלם ולא מעוניינים לסגור הכל בתוך ארון מוסתר, ייהנו מהחוויה המושלמת. LESMO COLT מדגים מצוין כיצד ניתן לשלב במטבח שלך פתרונות אחסון אשר מביאים איתם מצד אחד תעוזה יוצאת דופן ומצד שני נוחות מקסימלית. 

לכל דבר יש מקום

LESMO COLT מאפשר לך לאחסן כל מה שרק ניתן. לכל דבר יש מקום, גובה המדפים נבחר כך שיהיה לך נוח לעבוד ואין זה משנה כמה מכשירים חשמליים יש לך במטבח. מכאן אפשר להבין כי התשוקה בוערת במטבח וכי אין כל צורך להתפשר על איכות, עיצוב או מקום. במטבח זה ישנה הרמוניה של כל אלו יחדיו. 

המטבח שלך הוא המקום הבטוח שלך

המטבח שלך הוא מקום שאליו נכנסים כל בני המשפחה ופעמים רבות גם האורחים. זהו מקום פעיל, שוקק חיים והעיצוב שלו משפיע על העיצוב של הבית כולו ועל התחושה שלך בבית. ברגע שיש לכל דבר מקום, שישנן נגיעות קטנות וייחודיות בעיצוב וכשהמטבח מתאים בדיוק לדרישות שלך, אפשר להגיד כי מדובר במקום הבטוח שלך.

מטבח כפרי

LESMO

מטבח מודרני, בעיצוב מוקפד, מדויק ועכשווי. המטבח פותח בפנייך אופקים חדשים ומשלב בין פונקציונליות מושלמת לבין קלאסה. זהו מטבח שכיף לבשל בו, הוא מענג לארוחות קטנות או שתיית קפה והוא משתלב מצוין עם החלל הכללי של הבית. אם סדר וניקיון חשובים לך במטבח ואם פרקטיות ומרחב צריכים להשתלב אצלך בבית, זה המטבח המושלם בשבילך.

ליהנות מהניקיון

מטבח LESMO מעוצב בקווים נקיים וכל פרט נבחר בקפידה רבה. הרעיון העומד מאחוריו הוא שלמות איטלקית ושילוב בין קו מודרני לאזור עבודה נוח. מטבח זה מתאים לאוהבי המינימליזם שרוצים ליהנות ממראה מבריק ובו זמנית לא להתפשר על ביטוי התשוקה במטבח. 

LESMO בעולם המודרני

העולם המודרני הוא עולם עמוס בגירויים והמטבח הוא המקום לעבוד או לשבת בשלווה. אפשר לראות כי במטבח זה משתלבים אזורי ישיבה, שיכולים להיות על הבר או שולחן בתוך המטבח או בצמוד לו. הדגש הוא על נוחות שאינה באה על חשבון העיצוב וזהו בעצם הדרך לבטא את העולם המודרני שבו כל בקשה נמצאת במרחק לחיצת כפתור.

חברת G&F

חברת G&F האיטלקית מיובאת לארץ באופן בלעדי על ידי לה קאסה והיא יצרנית LESMO. החברה מביאה את היופי האיטלקי לארץ וזאת תוך הקפדה על סטנדרט גבוה במטבח, מהקפדה על איכות העץ ועד לדיוק במה שנראה “הפרטים הקטנים” כמו הידיות ומשטחי העבודה. אם הגיע הזמן שלך להחליף את המטבח או ליצור מטבח חדש לבית שנמצא בהליך בנייה, הגעת אל המקום הנכון.

מטבח נקי ולבן

LINEA

מטבח LINEA הוא מטבח המתאים לאנשים שאוהבים סדר, ניקיון ותחכום. לא מדובר במטבח שרואים בכל מקום ואם ייחודיות ועיצוב מרגשים אותך, מצאת בדיוק את המטבח שיגרום לך הנאה, כל יום בחלל שלך.

טאצ’ מתוחכם אצלך במטבח

אם תחכום מדבר אלייך וברור לך שמטבח רגיל הוא לא בשבילך, מטבח LINEA יהיה מושלם עבורך. חברת G&F האיטלקית כבר חשבה על כל פרט ועיצבה עבורך את המטבח במראה אורבני ומתוחכם. זהו מטבח מושלם לאוהבי סדר וניקיון, שרוצים להכניס את הסירים, המחבטות ומוצרי החשמל לתוך הארונות ולהשאיר בחוץ רק את מה שמוסיף לעין. 

הקפדה על תכנון נכון

מטבח LINEA כבר תוכנן בקפידה רבה. אפשר לראות כיצד ידיות הדלתות משתלבות בהן באופן מושלם ועם קריצה אורבנית חכמה. מעבר לכך שהמטבח הופך את החלל שלך לנוח לעבודה, ממושכת או קצרה, הוא גם מאפשר לך לנקות את החלל במהירות וליהנות מסדר לאורך כל היום. לאחר שחברת G&F כבר עשתה את רוב עבודת העיצוב, השלב הבא יהיה להתאים את המטבח לבית שלך ולאורך חייך.

תהליך עיצוב המטבח שלך

הקווים המנחים בבחירת מטבח מדגם LINEA כבר נמצאים לפנייך: ניקיון, אורבניות, מודרניות. כל אלה ישתלבו באופן מושלם במטבח שלך לאחר התאמה מדויקת המתחילה ממדידות המטבח שלך והבנת הצרכים שלך. צוות מקצועי ישב איתך, יקשיב לבקשותייך בסבלנות ויעצב את המטבח לשביעות רצונך. כל זה כדי להביא אלייך הביתה את המגע האיטלקי המושלם.

מטבח עם כיריים מעוצבות

לה קאסה לשירותך

חברת לה קאסה מתמחה במטבחים והיא היבואנית הבלעדית של חברת G&F האיטלקית. החברה מקפידה על מתן יחס אישי, בחירת מטבחים איכותיים שילוו אותך שנים רבות והתאמה לצרכים שלך מבחינת העיצוב ועמידה בלוחות הזמנים שלך. זה הזמן ליצור קשר וליהנות מהמטבח המושלם עבורך.