דלתות פנים רעננה

מגוון המוצרים הרחב שלה מכסה דלתות, קישוטים, ריהוט דלתות לבית, למטבחים ולחדרי אמבטיה, לצד עיצובים משלימים של כמה מהמותגים המובילים. פריסות חנות חדשות ומעוררות השראה מסייעות למיליוני לקוחות לשלב קולקציות אולטרה עם רעיונות הפרויקט, ייעוץ מעשי, שותפים וכלים להפיכת עיצוב הבית באמצעות הדלתות.

מייסדי חנות הדלת בילו יותר מרבע מאה בתעשייה ובאמצעות ניסיון זה הצלחנו להקים רשת של יצרנים המספקים לנו רק את המוצרים הטובים ביותר.

 

הקמנו את החנות לדלת מתוך מטרה פשוטה: ליצור חברה בה נוכל למכור את המוצרים שלנו באמצעות ערוץ הפצה חלופי ישירות לבעלי בתים לצרכיהם העושים זאת בעצמם. משמעות הדבר היא שהמוצרים שאנו מציעים הם מאותה איכות גבוהה שהיית מצפה מקמעונאי מומחה, אך מחירם מוזל באופן משמעותי.

החברה שלנו לדלת משווקות רק את דלתות הפנים האיכותיות ביותר עבור לקוחותינו.

כל הפאנלים המורמים שלנו, האורן הצרפתי, בסגנון שייקר, פנל שטוח, זכוכית מיוחדת, תריסים ודלתות פנים הם מוצרי חובה אצלנו שתמיד במלאי. דלתות הפנים שלנו מיוצרות באמצעות אורן, סיבית ו / או לואן סומק, לוח עץ ליבנה.

דלתות המראה שלנו הן בעיקר מפלדה, עם כמה מוצרי אלומיניום בכמות מוגבלת.

דלתות האורן אינן מיוצרות כמעט אך ורק בברזיל. מוצרי דו-כיווני עץ וחומרת הדלתות המראות שלנו מיוצרים הן מבית והן בצ’ילה.

מגוון הגדלים הרחב של דלת לדלת מבטיח שתמצאו את ההתאמה המושלמת לרוב כל פתחי הדלת הסטנדרטיים. אם הפרויקט שלך דורש גודל מותאם אישית מחוץ לזמין, אנו מציעים רוחבים ועוביים מותאמים אישית עבור המלאי שלנו.

אנא הפנה את כל פניות הדלתות המותאמות אישית למספר הטלפון שלנו שזמין בעבורכם. רשמו את שם הפריט / סוג הפריט יחד עם המידות לפתיחת הדלת שלך. כל הדלתות שלנו הן איכותיות ועמידות ומעניקות לך את הגמישות הרבה ביותר להתקנה ולגימור. הפו אלינו כל חלום לעיצוב לדלת פנים ואנו נגשים לכם אותו. הדלתות הייחודיות שלנו מתאימות באופן מושלם לאדריכלות מודרנית וקלאסית כאחת. סגנון הדלת הדו-כיווני עוזר למקסם שטח יקר ומושלם למקומות בהם דלת מתנדנדת אינה מתאימה