דלתות פנים הרצליה

סגנונות דלת פופולריים

אמנם יש לכם מידע בסיסי על סוגי הדלתות הזמינות, אל תעצרו שם. ישנם מספר סגנונות של דלתות שיש לקחת בחשבון.

בדוק מקרוב כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר כדי לקבוע עד כמה כל אחת מהן מתאימה בביתך.

דלתות תלויות זהו סוג הדלת הפופולרי ביותר בבתים כיום.

הם הפשוטים ביותר מכל הסוגים.

הדלת כוללת צירים בצד אחד כדי לאפשר לה להתפתח ולהיסגר. הצירים יכולים להיות משני הצדדים כדי לאפשר תנועה נכונה על בסיס דרך הכניסה לחדר. מרבית דלתות הצירים נמכרות תלויות מראש. המשמעות היא שהדלת כבר תלויה ומפולסת בתוך מסגרת. המסגרת מתווספת לפתח במסדרון או בכניסה לחדר שלך.

קל יותר להתקין דלתות תלויות מראש כיוון שעבודת הרמה הקשה כבר נעשית. עם זאת, ניתן לקנות דלתות צירים שאינן במסגרת.

דלתות הזזה

בחלק מהבתים דלת הזזה יכולה להיות אידיאלית.

זה נפוץ ביותר בבתים עם עיצוב אסייתי, אבל עובד טוב בבתים בכל מקום.

בקיצור, דלתות אלה נפתחות במקום להיפתח. הם נעים בתנועה אופקית, בדרך כלל על ידי גלישה לאורך מסלול המותקן על בסיס הרצפה או על החלק העליון של המסגרת. דלתות מתקפלות (בדרך כלל דו קיפוליות) דלתות דו כיווניות או מתקפלות עובדות בדיוק כמו שהן נשמעות. כאשר הדלת נפתחת, היא מתקפלת לשני חלקים הבולטים כלפי חוץ.

סוג דלתות זה אידיאלי עבור ארונות או באזורים עם שטח מוגבל.

הדלת מחליקה על גבי מסילה לאורך החלק העליון של הדלת. כאשר מחליקים אותם לצדדים, הדלתות חופפות, ומצמצמות את כמות הפתיחה, אך לא מאפשרות להפעיל את הדלת. אלה יכולים ליצור יותר מקום בתוך חלל.

דלתות נסתרות הן כלי נהדר כשצריך לחסוך מקום. בדלתות אלה הדלת מובנית בקיר שלידה. כיס בקיר הגבס מאפשר לדלת להחליק לתוכה ומחוצה לה. על ידי הסתרה, אין צורך במרחב שדלת צירים נדרשת להיפתח.

דלתות צרפתיות

לדלתות צרפתיות מראה ייחודי בכך שהן נוטות להיות שתי דלתות, בדרך כלל עם חלונות זכוכית, הנפתחות לחלל. שתי הדלתות נוטות להיפתח במרכז בו הן נפגשות, ויוצרות פתח גדול כשהן מתנדנדות זו מזו. דלתות ציר לדלתות ציר ייחודי במרכז משקוף הדלת