דלתות פנים גבעת שמואל

לכל דלת ערך אסתטי משל עצמה. דלתות פנים הן דלתות חשובות שמשפיעות מאוד על עיצוב הבית והאווירה בו.

בימינו עיצובי פנים חורגים מצבעי קיר, רהיטים או אביזרים אחרים. בבחירת דלתות לחדר השינה, אין צורך לבחור זהות לכל חדר. זה בסדר לבחור דלתות מעוצבות שונות שייצגו כל חדר, אך אם אתה עדיין מתעקש להחזיק דלתות זהות לכל החדרים, אולי תוכל לשקול את אותה הצבעוניות אך עם דפוסים שונים. זה בהחלט יעמיד מקום חגיגי.

אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת דלת חדר השינה הנכונה הוא הסגנון.

 בחר סגנון שמשתלב היטב עם העיצוב הכללי או האדריכלות של הבית שלך.

בדרך זו, דלתות חדר השינה לא יבלטו הרבה. אם הבית שלך משדר אווירה כפרית, אתה יכול לבחור דלתות מתכת מעץ או בציר עתיק כדי להתאים למראה הכללי.

אם הבית שלך יותר מודרני או עכשווי, הבחירה שלך בדלתות השינה יכולה לשקף גם את הנושא. הצוות היצירתי שלנו מציע ש”דלתות זוויתיות וסמכות יושבות טוב מאוד בחללי פנים אלגנטיים ומודרניים, כמו גם דלתות מזוגגות לחלוטין.

זה בסדר גם לערבב ולהתאים סגנונות דלתות לחדר השינה בכל הבית שלך, אך רק וודא כי אלמנטים מסוימים נשארים עקביים כך שנושא העיצוב יעבור בצורה חלקה, למשל – ערכות צבעים, דוגמאות וכיוצא באלה.

חקור את כל סוגי דלתות השינה.

דלתות הזזה

זוהי בחירה מעשית מאוד עבור בתים קטנים יותר מכיוון שהיא תופסת מקום מינימלי ביותר, מחליקה שמאלה או ימינה במקום להיפתח.

 

דלתות מתקפלות

אפשרות זו יעילה מאוד בחלל. כאשר נפתחת דלת מתקפלת, היא יוצרת אוטומטית מתווה פתוח, קליל, קליל וזורם בחינם, שגורם לחדר להיראות מרווח במיוחד. כאשר הוא סגור, תוכלו ליהנות מפרטיות שכן דלתות מתקפלות סגורות יוצרות חלל סגור המפריד עצמו מחדרים אחרים.

כיצד לבחור דלתות חדר שינה מושלמות?

מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת דלתות לחדר השינה – גודל החדר כדי לוודא שיש מקום לדלת מתנדנדת או להזזה, האם החדר יהיה כהה או מואר, וכן הלאה.