דלתות פנים באריאל

כיצד לבחור את הדלת המתאימה לחדר השינה

החלפת הדלתות בביתכם הוא אחד הפריטים שישפיעו ביותר על מראה הבית שלכם. רבים יתחילו בהחלפת דלת חדר השינה. חשוב לקחת בחשבון מגוון גורמים בבחירת דלת חדר שינה חדשה . מראה הדלת שתבחר צריך להיות בראש סדר העדיפויות. אתה רוצה שהדלת תתאים לעיצוב חדר השינה והחדר המקיפים את חדר השינה, כמו גם מראה מושך מבחינה ויזואלית. שיקולים חשובים נוספים שיש לבצע בעת הרכישה הם המחיר, קשיי ההתקנה וכל התכונות המיוחדות.

 

בבחירת דלת לחדר שינה ישנם סגנונות רבים לחשוב עליהם. מרבית הדלתות בחדר השינה מתנדנדות על צירים או מחליקים על פסים. אם אתם מחפשים דלתות המציעות מגוון רב והתקנה קלה עליכם לשקול דלת מתנדנדת או הזזה. החיסרון בדלתות הזזה הוא שקשה יותר להתקין ויש להם מבחר מוגבל בכל הנוגע לעיצובים.

השלב הבא בבחירת דלת

השלב הבא בבחירת דלת הוא ההחלטה אם אתה זקוק ליחידת דלת ומסגרת רגילה או תלויה מראש. אם אתה עושה שימוש חוזר במסגרת קיימת כל מה שתצטרך לרכוש הוא דלת. מתחיל שיפוץ בית צריך להשתמש בדלת שנתלה מראש כאשר מחליף דלת ומסגרת. אלה פשוטים להתקנה עם סיכון קל לטעויות עבור אדם שמעולם לא התקין דלת.

לאיזו כיוון הדלת נפתחת?

לאיזו כיוון הדלת נפתחת זה משהו אחר שיש לקחת בחשבון. על הדלת להתנדנד כלפי מעלה כך שהיא תנוע לכיוון הקיר. זכור לקחת בחשבון את החלונות והריהוט שעלולים להיות בסופו של דבר גם כן. בחר דלת שמאל אם הדלת נפתחת שמאלה ודלת ימין היא הדלת שנפתחת ימינה.

 

מכיוון שחדרי הרחצה כל כך מוגבלים, חשוב לקחת בחשבון את ציר הדלת. הדלת אמורה להיות מסוגלת להיפתח לחלוטין מבלי להיות בדרך של ארונות או ידיות לדלת. אך יחד עם זאת הוא לא אמור לקבל מראות מגע או חלונות. בבחירת החומרה לדלת שלך חשוב לקחת בחשבון את נדנדת הדלת ואם הדלת שלך היא דלת ימין או דלת שמאל. זכרו גם את הפרט החשוב הזה בתליית הדלת.